Μπολόνια: Κρασάκι και καλή παρέα στη Μπολόνια!

Τις καλύτερες διακοπές τις πέρασα όχι με πολλά χρήματα, αλλά με καλή παρέα. Όταν είναι καλή η παρέα δεν χρειάζεται να ψάξεις και πολύ για προορισμό. Κάνεις δύο με τρεις σκέψεις αλλά μετά το βρίσκεις. Έτσι λοιπόν και εμείς με το αγόρι μου τον βρήκαμε. Σκεφτόμασταν για Ιταλία. Που όμως Ιταλία; Μπολόνια, Ρώμη, Βενετία ή Φλωρεντία; Καταλήξαμε στην πρώτη για πολλούς λόγους. Ενώ τα πλήθη των τουριστών κατακλύζουν τη Βενετία, τη Φλωρεντία και τη Ρώμη, η Μπολόνια παραμένει σχετικά ήσυχη. Αυτό σημαίνει διακοπές για εμάς. Ησυχία (διασκέδαση τα βράδια), λίγο κρασί και το αγόρι μου! Και έτσι λοιπόν κλείσαμε αεροπορικά εισιτήρια και διαμονή από ένα γνωστό τουριστικό γραφείο. Καλύτερα από το να ψάχνεις χώρια διαμονή και μεταφορά, πιστέψτε μας. Φτάνοντας λοιπόν στη Μπολόνια και γυρίζοντας την, παρατήρησα πολλά πράγματα και πολλά από αυτά με εντυπωσίασαν. Τα κρασάδικα όμως είναι τα αγαπημένα μου, και φυσικά και το ψάξαμε πριν επισκεφθούμε την Μπολόνια, και πήγαμε στα καλύτερα...

Ristorante da Nello!

Το Ristorante da Nello το επισκεφθήκαμε εντελώς τυχαία καθώς ήταν στο δρόμο μας. Βρίσκεται στο κέντρο της υπέροχης Μπολόνια και σερβίρει νόστιμες Ιταλικές γεύσεις σε συνδυασμό με κρασί. Εμείς δεν είχαμε κάνει κάποια κράτηση εκ των προτέρων όπως καταλαβαίνετε, αλλά η εξυπηρέτηση τους ήταν η καλύτερη. Μας πρότειναν τοπικές σπεσιαλιτέ σε πολύ λογικές τιμές ενώ μετά το φαγητό και το κρασί μας, μας περίμενε ένα νόστιμο γλυκό. Συγκεκριμένα, το βρήκαμε στην Via Monte Grappa, μια κεντρική πλατεία. Οφείλω να ομολογήσω πως κάναμε μια πολύ καλή επιλογή για το βραδινό μας κρασάκι.

Ristorante Garganelli!

Την επόμενη ημέρα αποφασίσαμε να μην πάμε κάπου τυχαία. Να χαλαλίσουμε ένα μηνιάτικο και να επισκεφθούμε ένα εστιατόριο με πολύ καλό κρασί και Ιταλικές γεύσεις. Ονειρευόμασταν η ατμόσφαιρα να είναι ζεστή και το προσωπικό πρόθυμο να εξυπηρετήσει σε οτιδήποτε χρειαστούμε. Εάν είχε και θέα ακόμα καλύτερα. Ρωτήσαμε λοιπόν τους ντόπιους και μάθαμε. Το '' Ristorante Garganelli '' μας είπαν να επισκεφθούμε. Και έτσι κάναμε. Το βρήκαμε στην Via del Pilastro 2, χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία και είχε όλα όσα ζητούσαμε για να μείνουμε ευχαριστημένοι. Οι τιμές είναι λίγο τσιμπημένες αλλά το κρασί και το φαγητό είναι υπέροχο!Μια πολύ καλή επιλογή για ένα ρομαντικό δείπνο όπως επιθυμούσαμε...

La Corte di Bacco!

Η αλήθεια είναι πως θα έπρεπε να το αναφέρουμε πρώτο. Το συγκεκριμένο μαγαζί, το La Corte di Bacco, είναι ξεκάθαρα κρασάδικο! Εμείς που λατρεύουμε το κρασί και έχουμε επισκεφθεί πολλά κρασάδικα στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, πάθαμε πλάκα. Μπαίνοντας θα δείτε μια τεράστια συλλογή από κρασιά δεκαετιών. Βρίσκεται σε μια όμορφη τοποθεσία, στην Corte Isolani 7, η οποία είναι εύκολα προσβάσιμη καθώς εμείς φτάσαμε σε αυτήν με λεωφορείο. Οι τιμές όταν το επισκεφθήκαμε εμείς ήταν προσιτές. Εάν ψάχνετε και εσείς για ένα σνακ σε συνδυασμό με το κρασί, αυτό το μέρος είναι ιδανικό για σας. Χαλαρή ατμόσφαιρα και απλή διακόσμηση. Εμείς πάντως περάσαμε όμορφα...

Pars!

Το Pars είναι διαφορετικό από τα υπόλοιπα εστιατόρια - κρασάδικα που επισκεφθήκαμε στη Μπολόνια. Πολλά ζωντανά χρώματα, περίεργη διακόσμηση και μικρά τραπεζάκια σαν να μας περίμεναν ένα πράγμα. Το προσωπικό ήταν full εξυπηρετικό και το κρασί υπέροχο! Η αλήθεια είναι πως με το που το βρήκαμε στην Via Pietro Lianori 16 και μπήκαμε μέσα, πάθαμε ένα μικρό σοκ. Πιο πολύ θυμίζει ένα ζεστό σπίτι που φιλόξενοι συγγενείς και φίλους. Πάντως οι τιμές ήταν προσιτές, και τα μεζεδάκια με το κρασί υπέροχα...

Zerocinquantello!

Και για το τέλος αφήσαμε αυτό που μας εντυπωσίασε περισσότερο από όλα. To Zerocinquantello μας το πρότειναν οι ντόπιοι γιατί τους ρωτήσαμε για κρασί. Στο συγκεκριμένο μαγαζί επιλέγουν κρασιά με λίγα θειώδη και κελάρια με μοντέρνα διακόσμηση. Είναι κρυμμένο σε ένα μικρό πλακόστρωτο εμπορικό δρόμο ανάμεσα σε οπωροπωλεία, κρεοπωλεία και καφετέριες.Το Zerocinquantello λειτουργεί σαν ένα μικρό ας πούμε μπαρ στο οποίο μπορείτε να παραγγείλετε ζυμαρικά με ένα ποτήρι ιταλικό κρασί φυσικά. Όπως κάναμε και εμείς και σας το συνιστούμε!