Σκιάθος: το καλύτερο πρωινό μετά από κραιπάλη!

Όταν ακούς όλους του φίλους σου και τους φίλους των φίλων σου να περιγράφουν με μανία το πόσο τέλεια πέρασαν στις καλοκαιρινές διακοπές τους στη Σκιάθο, λες δεν μπορεί! Πρέπει να πάω κι εγώ! Πρέπει να δω κι εγώ με τα μάτια μου τι είναι αυτό που τους μαγεύει όλους! Κλείσαμε λοιπόν το πακέτο, εισιτήρια, διαμονή, τα πάντα. Το μόνο που έμενε ήταν να φτάσει επιτέλους η ημερομηνία που θα φορτώναμε τις βαλίτσες στο καράβι και θα τις κατεβάζαμε στο δωμάτιο της διαμονής. H μέρα εκείνη τελικά έφτασε και κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα…

Τι να πρωτοπεί κανείς γι’ αυτό το νησί; Οι παραλίες; Με μια λέξη, μαγικές! Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι είναι βραβευμένες με τη γαλάζια σημαία και ότι μερικές από αυτές βρίσκονται στη λίστα με τις καλύτερες παραλίες της Μεσογείου. Όταν όμως κάποιος ξεκινά για να πάει στη Σκιάθο την πιο τουριστική περίοδο του καλοκαιριού, ένα πράγμα έχει κυρίως στο μυαλό του και δεν είναι άλλο από τη νυχτερινή διασκέδαση! Γι’ αυτό κι εγώ θα φτάσω κατευθείαν στο σημείο όπου για μένα ήταν η αρχή όλων των αναμνήσεων. Το βράδυ! Είπαμε λοιπόν να κάνουμε την αρχή και να πιούμε ένα κοκτέιλ σ’ ένα από τα αμέτρητα μπαράκια κοντά στο λιμάνι. Και επιλέξαμε το Gin Fish! Όπως τελικά αποδείχτηκε πολύ καλά κάναμε και το επιλέξαμε καθώς δοκιμάσαμε εξαιρετικές γεύσεις από κοκτέιλ, σ’ έναν πολύ εντυπωσιακό χώρο που όπως ήταν λογικό, έσφυζε από κόσμο και από μουσικές. Τι να σου κάνει όμως το πρώτο και το δεύτερο κοκτέιλ; Στη Σκιάθο βρίσκεσαι… Τη Μύκονο των Σποράδων όπως την αποκαλούν. Γι’ αυτό και ψάξαμε να βρούμε ένα κλαμπ για το οποίο είχαμε ακούσει «ενδιαφέροντα» σχόλια και αυτό ήταν το Pure! Δε θα μακρηγορήσω. Θα πω απλά ότι πιάσαμε το ξημέρωμα κι αν μας ρωτούσε κανείς; Θα λέγαμε πως δεν καταλάβαμε πότε πέρασε η ώρα και καταλήξαμε να θέλουμε να φάμε ότι βρούμε μπροστά μας από την πείνα! Καλά τα κοκτέιλ και τα σφηνάκια αλλά για να γεμίσει το στομάχι θέλει να πάρεις πιο δραστικά μέτρα. Ακολουθήσαμε επομένως το ένστικτο της μύτης και του στομαχιού μας και φτάσαμε έξω από το Crepe Royale. Ανοιχτό όλο το 24ωρο, με μυρωδιές που σε καλούσαν να μπεις μέσα και να δοκιμάσεις, ήταν κάτι σαν όαση μπροστά στα μάτια μας! Δίχως να χάσουμε χρόνο πιάσαμε ο καθένας από μια καρέκλα και ξεκίνησε ο καταιγισμός από τις παραγγελίες. Κρέπες γλυκές, κρέπες αλμυρές, βάφλες, τοστ, μέχρι και αγγλικού τύπου πρωινό σερβιρίστηκε στο τραπέζι, το οποίο μέσα σε μερικά λεπτά θύμιζε πεδίο μάχης. Το χαμόγελο που υπήρχε στα πρόσωπα όλων μας μεγάλωσε ακόμη περισσότερο όταν ήρθε η ώρα του λογαριασμού, καθώς οι τιμές ήταν ιδιαίτερα χαμηλές για τα δεδομένα ενός τόσο τουριστικού νησιού. Φεύγοντας ευχαριστήσαμε το ευγενέστατο παιδί που μας εξυπηρέτησε και πήραμε το δρόμο της επιστροφής. Πλέον ξέραμε. Όπου κι αν βγαίναμε, όσο κοντά ή μακριά κι αν ήμασταν, στην εξαιρετική αυτή κρεπερί θα έκλεινε η βραδιά και θα ξεκινούσε το επόμενο πρωινό… Βρείτε κι εσείς τα πιο οικονομικά πακέτα για Σκιάθο, εδώ: http://www.18-24.gr/destination/36