Φλωρεντία: Ένα τριήμερο στο άνθος της Τοσκάνης!

Άχ, Φλωρεντία! Μέσα σε τόσες πόλεις που έχω επισκεφθεί, εσύ μου έκλεψες την καρδιά. Εσύ έχεις τις πιο όμορφες γέφυρες και τα πανέμορφα υπέρογκα κτήρια. Μόνο εσύ (άντε και η Ρώμη!) με έχεις κάνει να νιώσω περπατώντας στα στενάκια σου πως βρίσκομαι σε ένα ζωντανό μουσείο. Η Φλωρεντία είναι η μόνη πόλη που επισκέφθηκα και στην επιστροφή δεν είχα κάτι κακό να θυμάμαι. Τι να πει κανείς για τα περίφημα αξιοθέατα της; Τι να πει κάνεις για τις νόστιμες spaghetti; Νομίζω δεν αξίζει καν να αναφέρω πως κάθε μουσείο της πόλης ήταν από μόνο του μια ολόκληρη ιστορία. Θα ήταν περιττό να σας ανέφερα πως επισκέφθηκα και τον Καθεδρικό Ναό αλλά και την Βασιλική του Τιμίου Σταυρού. Τι άλλο επισκέφθηκα όμως και με εντυπωσίασε;

Ε συγγνώμη και όλα αλλά σε πόλη της Ιταλίας αναφερόμαστε! Δεν μπορεί να μην με εντυπωσίαζε η πίτσα της! Περπατώντας στην Via Isola delle Stinche βρήκαμε την pizzeria del Caffe Italiano. Το μενού έχει τρία είδη πίτσας, μαργαρίτα, Νάπολη και μαρινάρα. Την πίτσα μπορείτε να τις συνοδέψετε και να ξεδιψάσετε με μπίρα, νερό ή κόλα. Λογικές τιμές, νόστιμες γεύσεις και άψογη εξυπηρέτηση! Τι άλλο να ζητήσει κανείς; Εμείς πάντως μείναμε ευχαριστημένοι!

Εδώ θα αναφέρω το σημείο που έβγαλα τις πιο πολλές selfies. Και ναι, σωστά μαντέψατε, στην Ponte Vecchio! Γνωστή σε όλη την Ευρώπη, οφείλω να ομολογήσω πως από κοντά είναι ομορφότερη. Για όσους δεν ξέρουν από ιστορία, ήταν η μοναδική γέφυρα της πόλης που κατάφερε να σωθεί από το μένος του Δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου. Η εικόνα που μας έμεινε περισσότερο στο μυαλό είναι η θέα από την κεντρική βεράντα της γέφυρας, πάνω από τον ποταμό. Νομίζω αυτήν την εικόνα δεν θα την ξεχάσω ποτέ...

Εάν η Φλωρεντία θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ένα ζωντανό όνειρο, η επίσκεψή μας, την τελευταία μέρα στο κάστρο-χωριό του San Gimignano μας περιέβαλλε σε ένα μαγικό παραμύθι. Πρόκειται για μια από τις καλύτερα διατηρημένες μεσαιωνικές πόλεις της Ιταλίας. Βρίσκεται πάνω σε λόφο ενώ εκδρομές σε αυτό οργανώνονται μόνο από πρακτορεία της Φλωρεντίας με πούλμαν. Θα σας θυμίσει ένα μικρό χωριό. Εμείς αφού το γυρίσαμε όλο περπατώντας, καθίσαμε σε μια γωνία και απολαύσαμε την θέα η οποία ήταν απίστευτη.

Ας μιλήσουμε λίγο και για την νυχτερινή της ζωή. Εμείς την καταλάβαμε και την ζήσαμε στο έπακρο. Ένα τριήμερο είναι αρκετό. Και επειδή ρωτώντας πας στη πόλη, ρωτήσαμε τους ντόπιους ποιο μαγαζί αξίζει να επισκεφθούμε. Τελικά, επισκεφθήκαμε το Barrett Club στην Via Mazzetta και περάσαμε καταπληκτικά. Ανήκει στα καλά κρυμμένα μυστικά της Φλωρεντίας και είναι ένα αφτεράδικο για όσους διασκεδάζουν μέχρι το πρώτο φως της μέρας. Δυσκολευτήκαμε λίγο να το βρούμε καθώς δεν υπάρχει ούτε ταμπέλα αλλά ούτε και κάποιο λογότυπο κάπου. Στην τελική το βρήκαμε και περάσαμε υπέροχα ως το πρωί!

Και για το τέλος, αφήσαμε αυτό που μας εντυπωσίασε περισσότερο. Το επισκεφθήκαμε την τρίτη και τελευταία ημέρα που είχαμε κουραστεί πια από το πολύ περπάτημα. Ψάχναμε λοιπόν ένα τρόπο, καθιστοί να τα δούμε όλα από ψηλά. Το La Terrazza μας έδωσε την λύση, Βρίσκεται στην ταράτσα και έχει θέα 360° σε ολόκληρη την πόλη! Η αλήθεια είναι πως τα περισσότερα τα είχαμε δει και από κοντά, άλλα έχει άλλη χάρη να τα βλέπεις από ψηλά. Απολαύσαμε το καφεδάκι μας βλέποντας αυτήν την θέα και μείναμε άφωνοι. Μια εμπειρία που δύσκολα την ζεις...Ζήστε την και εσείς!