Γιατί να συμμετέχετε σε μια οργανωμένη εκδρομή στο Μπάνσκο;

(1 βαθμολογίες, μέσος όρος: 5,00 από 5)

Τα Χριστούγεννα πλησίαζαν και με την παρέα μου θέλαμε να κάνουμε ένα ταξίδι. Ψάχναμε, λοιπόν, μέρη και προσπαθούσαμε να διαλέξουμε πού να πάμε. Ο ένας είχε λίγες μέρες άδεια, ο άλλος δεν είχε πολλά χρήματα, ο άλλος ήθελε μια γεμάτη εκδρομή και όχι να κλειστούμε μέσα σε ένα ξενοδοχείο. Όλοι είχαν δίκιο, όμως ήταν δύσκολο να βρούμε κάτι που θα ήταν κοντά, θα είχε πολλά πράγματα να κάνουμε και δε θα μας έβγαινε ο κούκος αηδόνι.

Μέχρι που είδαμε μια διαφήμιση για Μπάνσκο! Λίγες μόνο ώρες μακριά, με πολύ οικονομικές τιμές και με δραστηριότητες για να γεμίσουμε τις ημέρες μας εκεί! Ήταν ο ιδανικός συνδυασμός κι έτσι κάναμε αμέσως κράτηση!

Η ημέρα της αναχώρησης έφτασε και όλοι στην παρέα ήμασταν ενθουσιασμένοι. Ακόμη και η διαδρομή με το λεωφορείο ήταν ευχάριστη, καθώς ήταν πολύ άνετο και ούτε που καταλάβαμε το πότε φτάσαμε.

Η διαφορά στη θερμοκρασία ήταν αισθητή μιας που το Μπάνσκο μας υποδέχθηκε ντυμένο στα λευκά. Μόλις φτάσαμε στο ξενοδοχείο, σχεδόν μετανιώσαμε για τις δραστηριότητες που μπορούσαμε να κάνουμε στην εκδρομή. Το ξενοδοχείο φαινόταν τόσο φιλόξενο και άνετο που θα ήμασταν ευτυχισμένοι απλά να καθίσουμε εκεί για όλες τις μέρες.

Ωστόσο, μονάχα μια ματιά στο χιονισμένο τοπίο έξω από το παράθυρο μας, ήταν αρκετή για να καταλάβουμε πως είχαμε πάρει τη σωστή απόφαση να κάνουμε όλα αυτά τα πράγματα στην εκδρομή μας!

Μήπως θέλετε να μάθετε τι κάναμε στο Μπάνσκο;

Περιπέτεια

Δε θα ήταν δυνατόν να πάμε στο Μπάνσκο αλλά να μην πάμε στο χιονοδρομικό κέντρο. Ευτυχώς τα λεωφορεία που μας πήγαν μέχρι εκεί, ήταν στη διάθεσή μας και για τις μετακινήσεις μας κατά τη διάρκεια της εκδρομής.

Το μόνο που είχαμε να κάνουμε για να βρεθούμε στο σαλέ του χιονοδρομικού ήταν να επιλέξουμε το δρομολόγιο της μετάβασης και της επιστροφής που θέλαμε και να φορέσουμε τα ζεστά μας ρούχα. Κανείς στην παρέα δεν έκανε σκι, επομένως το μόνο που θέλαμε ήταν να περάσουμε λίγες ώρες στα χιόνια. Ή ακόμα καλύτερα, λίγες ώρες διασκέδασης, βλέποντας τα χιόνια. Επομένως, το σαλέ ήταν η ιδανική λύση!

Μπορεί να μην τολμήσαμε το σκι, όμως η περιπετειώδης μας πλευρά ξύπνησε μόλις είδαμε στο πρόγραμμα ότι μπορούμε να κάνουμε βόλτα με ATV. Καθώς στην παρέα ήμασταν 4 άτομα, ανεβήκαμε σε 2 "γουρούνες", όπως λέγονται τα οχήματα αυτά, και ξεκινήσαμε για μια μοναδική διαδρομή μέσα στο πανέμορφο, χιονισμένο τοπίο.

Μετά τις "γουρούνες", σειρά είχαν τα άλογα! Την επόμενη ημέρα της εκδρομής, επιλέξαμε να κάνουμε βόλτα με άλογα σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο. Κανείς μας δεν το είχε δοκιμάσει ξανά, αλλά ήταν μια εμπειρία που σίγουρα θα επαναλαμβάναμε στο μέλλον. Η βόλτα με τα άλογα ήταν συναρπαστική και το εντυπωσιακό τοπίο ήταν μόνο ένα από τα θετικά που έκαναν την εμπειρία μας μοναδική.

Χαλάρωση

Το ξενοδοχείο που μας φιλοξενούσε όσο μέναμε στο Μπάνσκο ήταν εντυπωσιακό και διέθετε όλα όσα είχαμε ανάγκη για μια άνετη διαμονή. Αυτό που μας ενθουσίασε, όμως, περισσότερο ήταν η πισίνα και το σπα που υπήρχαν στις εγκαταστάσεις του.

Μετά από μια κουραστική μέρα στη φύση και στα χιόνια, αυτό που χρειαζόμασταν ήταν να χαλαρώσουμε και να ηρεμήσουμε. Ο καλύτερος τρόπος για να το πετύχουμε αυτό ήταν φυσικά μια επίσκεψη στο σπα. Αφού διαλέξαμε τι θέλαμε να κάνουμε, αφεθήκαμε στα χέρια των ειδικών και περάσαμε το πιο χαλαρωτικό απόγευμα εδώ και πολύ καιρό.

Το πρόγραμμα της εκδρομής, όμως, μας επιφύλασσε μια ακόμη έκπληξη για μια άλλη ημέρα: εκδρομή στα Λουτρά! Νωρίς το απόγευμα ξεκινήσαμε από το Μπάνσκο και φτάσαμε στα λουτρά που απέχουν μόλις 15' οδικώς.

Εκεί μας περίμενε μια φυσική πισίνα με ιαματικό νερό. Το νερό ήταν ζεστό και αμέσως μόλις μπήκαμε στην πισίνα, νιώσαμε ένα αίσθημα απόλυτης χαλάρωσης. Αυτή η σύντομη εξόρμηση έκλεισε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, καθώς μετά το μπάνιο μας, απολαύσαμε λαχταριστό φαγητό στο εστιατόριο που υπήρχε εκεί. Σίγουρα ήταν πολύ καλή ιδέα να πάρουμε μαγιό μαζί μας

Εκδρομές

Όσο ήμασταν στο Μπάνσκο, θεωρήσαμε πως θα ήταν μια καλή ευκαιρία να εξερευνήσουμε περισσότερο τη Βουλγαρία και να επισκεφθούμε άλλα μέρη.

Ευτυχώς στο πρόγραμμα της εκδρομής υπήρχαν πολλές προτάσεις, όπως το Ράζλογκ, όπου είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε τα ψώνια μας ή το Ντομπρίνιστε, όπου μας περίμενε μια παραδοσιακή ταβέρνα και ένα εντυπωσιακό φυσικό τοπίο.

Μια ακόμη επιλογή για να κάνουμε τα ψώνια μας, βρισκόταν λίγο πιο μακριά και ήταν το Μπλαγκόεβγκραντ. Το φαγητό ήταν εξίσου καλό εκεί, κι έτσι και αυτή η μικρή μας εξόρμηση στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία.

Λίγο πριν την αναχώρησή μας, αποφασίσαμε πως δε θα μπορούσαμε να γυρίσουμε πίσω χωρίς πρώτα να επισκεφθούμε την πρωτεύουσα της Βουλγαρίας. Το ταξίδι μας ξεκίνησε το πρωί και μόλις φτάσαμε στη Σόφια ο έμπειρος ξεναγός μας φρόντισε να μας δώσει όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμασταν σχετικά με αυτήν την όμορφη πόλη.

Επιστροφή...

Γυρνώντας πίσω καταλάβαμε πως η εκδρομή στο Μπάνσκο ήταν αυτό που πραγματικά είχαμε ανάγκη για τις διακοπές μας!

Γεμίσαμε μπαταρίες, ζήσαμε μοναδικές εμπειρίες, είδαμε πανέμορφα τοπία και περάσαμε τέλεια με τους φίλους μας!

Και φέτος θα είμαστε πάλι εκεί!!!