Μύκονος: Καταλάβαμε τι πάει να πει διασκέδαση…

Το προηγούμενο καλοκαίρι, μετά την εξεταστική, αποφασίσαμε να πάμε στη Μύκονο καθώς βρήκαμε ένα οικονομικό πακέτο που ταίριαζε σε όλους. Ήμασταν μεγάλη παρέα, γύρω στα 10 άτομα και αυτό που μας ενδιέφερε ήταν μόνο η διασκέδασή μας. Ψάχναμε τρόπους για να ξεφύγουμε από τη ρουτίνα των εξετάσεων. Και τα καταφέραμε με μεγάλη επιτυχία. Αναμφίβολα, η Μύκονος, το «νησί των ανέμων», ήταν ο καταλληλότερος προορισμός για να πετύχουμε το σκοπό μας. Βέβαια, αυτό το νησί όχι μόνο παρέχει ατελείωτη διασκέδαση αλλά επιπλέον προσφέρει κάποιες από τις καλύτερες παραλίες που έχω επισκεφτεί στη ζωή μου. Ένα νησί που σου επιτρέπει να είσαι ο εαυτός σου και να αισθάνεσαι ελεύθερος ότι κι αν κάνεις. Ανακαλύπταμε bars και clubsσε κάθε γωνιά του νησιού ξεχωρίσαμε, όμως, κάποια συγκεκριμένα που χωρίς αυτά το ταξίδι μας σίγουρα δεν θα ήταν τόσο ωραίο.

Jackie O Bar

Είναι από τα γνωστότερα μπαρ του νησιού. Όταν φτάσαμε εκεί αρχικά μείναμε έκπληκτοι από την υπέροχη τοποθεσία στην οποία βρίσκεται και από τη θέα που παρέχει. Παντού κόσμος να χορεύει, να πίνει και να περνάει ωραία. Γρήγορα μπήκαμε και εμείς στο ίδιο κέφι. Υπέροχη μουσική συνοδευόμενη από τα shows που υπήρχαν και τα εντυπωσιακά cocktails των barmen. Όπως ήταν φυσικό το κέφι είχε χτυπήσει κόκκινο με εμάς να γνωρίζουμε κόσμο από όλο τον πλανήτη και να εξασκούμε τις χορευτικές μας επιδόσεις μέχρι τελικής πτώσεως.

Paradise

Στην παραλία Παραντάις συναντήσαμε άλλο ένα από τα γνωστότερα bar της Μυκόνου. Πήγαμε εκεί το μεσημέρι για να απολαύσουμε το μπάνιο μας αλλά και για να πιούμε τα ποτά μας. Το προσωπικό μας υποδέχτηκε με σφηνάκια και μας ανέβασε το κέφι μονομιάς. Φυσικά ακολούθησε τρελό πάρτυ αφού από τις 16:00 και μετά η μουσική ήταν στο τέρμα με όλους τους λουόμενους, μαζί κι εμάς, να ξεφαντώνουν εκεί μέχρι πρωίας.

Cavo Paradiso

Tην ίδια παραλία την επισκεφτήκαμε ξανά και την επομένη το βράδυ  για να δούμε από κοντά το Cavo Paradiso. Αν και αρκετά μακριά από την πόλη άξιζε η ταλαιπωρία για να πάμε εκεί. Εκείνη τη μέρα έπαιζε ένας καταπληκτικός Dj  της Ευρώπης που με τις μουσικές του επιλογές ξεσήκωσε εμάς και όλο το μαγαζί. Ατελείωτος χορός μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες και ποτά να ξεχειλίζουν στο τραπέζι μας. Οι τιμές του τσιμπημένες, το βράδυ, όμως, που μας χάρισε και οι ιστορίες που λέμε μετά από αυτά σίγουρα άξιζαν τα χρήματα!

Kalua

Στην παραλία Παράγκα επισκεφτήκαμε το συγκεκριμένο bar. Εκεί συναντήσαμε ανθρώπους όλων των ηλικιών και ένα ευγενέστατο προσωπικό. Η παραλία φανταστική, μιας και πήγαμε από νωρίς για τις καθημερινές μας βουτιές, αυτό που ακολούθησε όμως ήταν σίγουρα καλύτερο από την παραλία. Πιστεύοντας ότι μετά το μπανάκι μας και θα αλλάξουμε μέρος για διασκέδαση, πίναμε χαλαροί τον καφέ όταν είδαμε παρέες να κατευθύνονται προς το bar με ποτά στα χέρια και τα ηχεία να ανεβάζουν την ένταση της μουσικής. Αυτό ήταν! Μόλις είχε ξεκινήσει ένα ξέφρενο πάρτυ στο «νησί των ανέμων» από το οποίο δεν θα μπορούσαμε να λείπαμε. Η συνέχεια γνωστή…

180 Degrees Sunset bar

Την τελευταία μας μέρα θέλαμε να την περάσουμε πιο ήσυχα για να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε στο πολύωρο ταξίδι μας. Έτσι επιλέξαμε ένα διαφορετικό bar , που μας επέτρεψε να διασκεδάσουμε πιο ήρεμα από τους κλασικούς ρυθμούς του νησιού. Ήταν μια εκπληκτική εμπειρία σε μια υπέροχη τοποθεσία. Θαυμάζαμε τα χρώματα του ηλιοβασιλέματος με τη συνοδεία  live μουσικής και ευφάνταστων cocktails. Ένα χαλαρωτικό μέρος διασκέδασης στο νησί που, όμως, είναι μόνο για την τελευταίο μέρα γιατί, χωρίς αμφιβολία, η Μύκονος φημίζεται και πρέπει να φημίζεται για την συναρπαστική διασκέδαση που σου προσφέρει από το πρωί μέχρι το βράδυ.