Σαντορίνη: Η περσινή εμπειρία μου στη πόλη του ηλιοβασιλέματος…

Ένα εκρηκτικό νησί, πανέμορφο και ακαταμάχητο που προσφέρει μοναδικές στιγμές στον κάθε έναν ξεχωριστά. Πρόκειται για τη Σαντορίνη που με τις τρελές αντιθέσεις, την ποικιλία χρωμάτων και αρωμάτων και την απαράμιλλη ομορφιά της αποτελούν ένα προορισμό… χάρμα οφθαλμών! Χρόνια θέλαμε να την επισκεφτούμε όχι μόνο για το υπέροχο ηλιοβασίλεμα αλλά και για τις εντυπωσιακές παραλίες, τα εντυπωσιακά εστιατόρια και την έντονη νυχτερινή ζωή. Μπορείς να απολαύσεις το φαγητό σου στα μικρά ταβερνάκια στα Φηρά και στην Περίσσα, να κάνεις τα μπάνια σου στην παραλία της Βλυχάδας ή στον Περίβολο ενώ μπορείς να δεις το ηλιοβασίλεμα περπατώντας ένα μονοπάτι που συνδέει τα Φηρά με τη Οία κατά μήκος της καλντέρας σε μια διαδρομή που κρατά λίγο περισσότερο από δύο ώρες.  Άπειρες επιλογές, θα σου πω όμως τι κάναμε εμείς πέρσι και περάσαμε... θαύμα!

Επισκεφθήκαμε το Locura Beach- Bar & Restaurant...

Η παραλία της Περίσσα είναι μια από τις μεγαλύτερες και πιο οργανωμένες του νησιού, διαθέτει μαύρη χοντρή άμμο. Σε αυτή την παραλία αξίζει να επισκεφτείς το Locura Beach- Bar & Restaurant. Ωραία μουσική, εξαιρετικό service και τα καλύτερα κοκτέιλ του νησιού και μάλιστα σε πολύ καλές τιμές. Εμείς πήγαμε, κάτσαμε για ώρες και μετά επιστρέψαμε ευχαριστημένοι...

Γνωρίσαμε το ''Στέκι''...

Θέλαμε να ξεφύγουμε από τις πολύβουες πιάτσες και να φάμε σε ένα ψαγμένο στέκι, το οποίο έχει εξαιρετική θέα από την Αρχαία Θήρα μέχρι την Ανάφη. Εκεί περάσαμε σχεδόν τη μισή μέρα καθώς οι ρακές έρεαν άφθονες, ενώ το εξαιρετικό φαγητό ερχόταν σε μεγάλες μερίδες, με αποτέλεσμα να χάσουμε εντελώς την αίσθηση του χρόνου! Οι γεύσεις που δοκιμάσαμε ήταν αξεπέραστες!

Επισκεφθήκαμε το Καστέλι Αγίου Νικολάου Οίας

Από τους ντόπιους μάθαμε πως χτίστηκε το 1450 και πήρε το όνομα του από την εκκλησία του Αγίου Νικολάου, στην Οία. Παρόλο που δεν σώζονται πολλά πράγματα από το κάστρο, το σημείο αυτό είναι από τα πιο πολυφωτογραφημένα μέρη της Ελλάδας. Είναι το σημείο όπου καταφτάνουν κάθε απόγευμα άνθρωποι απ’ όλο τον κόσμο για να δουν το εντυπωσιακό ηλιοβασίλεμα. Έτσι κι εμείς προσθέσαμε ακόμα μια μαγική εικόνα στη μνήμη μας...

Είδαμε και την Σαντορίνη By Night...

Αν βρεθείς κι εσύ τυχερός, επισκεφτείς την Σαντορίνη και θες το βράδυ να σου μείνει αξέχαστο, πρέπει να επισκεφτείς το Night Flight! Ένα παραθαλάσσιο νυχτερινό κλαμπ στη παραλία Aβίς, στο Καμάρι. Θα βρεις τα καλύτερα κοκτέιλ και ποτά του νησιού, την καλύτερη μουσική και τον πιο όμορφο κόσμο.  Δε θυμάμαι τι ώρα φύγαμε, θυμάμαι απλά περάσαμε τέλεια!