Σκόπελος: Για καλοφαγάδες σαν…εμένα!

Η Σκόπελος είναι ένας από τους καλύτερους προορισμούς για εμάς που θέλουμε να συνδυάσουμε όλες τις δραστηριότητες που μας αρέσουν, ή να δοκιμάσουμε νέες που δεν είχαμε κάνει στο παρελθόν… Για παράδειγμα, είχαμε τη δυνατότητα να κάνουμε βόλτα με ιστιοπλοϊκό, συναρπαστικά θαλάσσια σπορ, αλλά εξερευνήσεις και περιπάτους στα όμορφα και φυσικά μονοπάτια του νησιού. Ένα από τα δικά μας αγαπημένα  extreme sports, το οποίο φυσικά και κάναμε και στη Σκόπελο, είναι οι “καταδρομές” στα εστιατόρια και τις ταβέρνες! Ήταν πολλές οι προτάσεις του νησιού, και όλες είχαν να χαρίσουν από κάποια καλή εμπειρία στον ουρανίσκο μας! Εκεί επαληθεύτηκε για άλλη μία φορά πως δεν υπάρχουν κατάλληλες ή ακατάλληλες ώρες φαγητού, αφού περπατώντας στο νησί οι μυρωδιές μας έσπασαν τη μύτη και μας κάνανε να “χάσουμε το δρόμο μας”!

Σκοπελίτικη τυρόπιτα

Το πρώτο φαγητό που δοκιμάσαμε, και πρέπει να το δοκιμάσετε και εσείς, είναι η σκοπελίτικη τυρόπιτα του Μιχάλη, στη Χώρα της Σκοπέλου! Σερβίρει και πίτα με κρέμα, αλλά η δόξα είναι στην τυρόπιτα... Εμείς επειδή είχαμε γυρίσει πρόσφατα από την Κρήτη, ζητήσαμε στη μία τυρόπιτα να βάλει ζάχαρη άχνη και κανέλα... Τόσο η πρώτη που ήταν σκέτη, όσο και η δεύτερη με την άχνη, ήταν φανταστικές!

Εκεί που σκάει το κύμα…

Βγήκαμε για περίπατο στην παραλία και οι μύτες μας χαράξανε πορεία από μόνες τους… Κάναμε υπεράνθρωπη προσπάθεια να συγκρατηθούμε, αλλά υποκύψαμε όταν φτάσαμε στην πιο γνωστή ταβέρνα του νησιού... Τις Μούσες, μία υπέροχη παραδοσιακή ταβέρνα, στην οποία βρήκαμε τραπέζι και καθίσαμε δίπλα στην ακτή. Όλα τα πιάτα που δοκιμάσαμε ήταν εξαιρετικά!

Και ξανά στην παραλία

Ήταν πολύ καλά τα δύο εστιατόρια που αναφέραμε, αλλά θέλαμε να δοκιμάσουμε και άλλες, διαφορετικές συνταγές. Για αυτό την επόμενη μέρα επιλέξαμε το εστιατόριο Αμπελική, στο οποίο φάγαμε πεντανόστιμες ποικιλίες θαλασσινών, παρέα με δροσερό ουζάκι και λαχταριστούς μεζέδες… Θα το επιλέξουμε ξανά όταν βρεθούμε στη Σκόπελο!

Ο Μώλος

Είναι ένα από τα πιο δημοφιλή εστιατόρια του νησιού που πραγματικά αξίζει να επισκεφθείτε και εσείς! Καλό θα ήταν να πάτε και εσείς λίγο νωρίς για να βρείτε τραπέζι. Εμείς καθίσαμε νωρίς το απόγευμα, και μπορώ να πω ότι γέμισε αρκετά γρήγορα... Φαίνεται πως ο κόσμος ξέρει πού θα βρει καλό φαγητό! Το μενού του εστιάζει στη νησιώτικη και μεσογειακή κουζίνα, και προσφέρει μοναδικά πιάτα!

Με θέα τη θάλασσα

Απολαύστε και εσείς το γεύμα σας στη βεράντα του Stafilos Restaurant, με θέα τα καταγάλανα νερά του Αιγαίου! Παραγγείλαμε πολλά διαφορετικά πιάτα με ψάρια και θαλασσινά, και όλα τους ήταν φανταστικά! Οφείλουμε να σημειώσουμε πως και οι σαλάτες του ήταν εξαιρετικές, δροσερές και ολόφρεσκες.