Αλόννησος: Ξενοδοχείο εκατομμυρίων αστέρων!

Έφτασε η εποχή που το καλοκαίρι είναι προ των πυλών και εσύ κάνεις σχέδια για το που θα πας για να ξεφύγεις από την καθημερινότητα της δουλειάς. Αυτό έκανα και εγώ το προηγούμενο καλοκαίρι αναζητώντας τον κατάλληλο προορισμό: Μύκονος, Σαντορίνη, Σκιάθος… αποτελούν ιδανικές επιλογές αν αποζητάς κάτι κοσμοπολίτικο. Εκείνη τη χρονιά, όμως, ήθελα κάτι διαφορετικό, κάτι που να αποτελέσει μια εμπειρία που θα μου έμενε αξέχαστη για μια ζωη! Έτσι, ένας φίλος μου μού πρότεινε ένα νησί που δεν είχα σκεφτεί μέχρι τότε και που έμελλε να με ενθουσιάσει: την Αλόννησο. Αποφάσισα, λοιπόν, να ακολουθήσω τη συμβουλή του και μαζί με δύο φίλες μου να επισκεφτούμε την μικρή, εναλλακτική και πανέμορφη Αλόννησο, η οποία επρόκειτο να ριζώσει για τα καλά στις καρδιές μας.

Ένα όμορφο ταξίδι, μόλις ξεκίνησε...

Από τη πρώτη στιγμή, στο λιμάνι Πατητήρι, δημιουργείς την πρώτη όμορφη εικόνα για το νησί και αποκτάς μία θετική προδιάθεση για όσα πρόκειται να επακολουθήσουν. Αφού βρήκαμε, λοιπόν, το κατάλυμα, στο οποίο θα διαμέναμε, με τη βοήθεια των ντόπιων κατοίκων, οι οποίοι οφείλω να ομολογήσω ήταν αρκετά εγκάρδιοι και φιλόξενοι, αποφασίσαμε να επισκεφτούμε το Χωριό ή την παλιά Αλόννησο ή Χώρα, μόλις 2,5 χιλιόμετρα από το Πατητήρι. Το σκηνικό ήταν αρκετά ατμοσφαιρικό και είμαι σίγουρη ότι θα το λατρέψετε όπως έκανα και εγώ, ενόσω περπατούσα νωχελικά στα πλακόστρωτα σοκάκια , θαύμαζα τα παραδοσιακά πέτρινα οικήματα, τα καλόγουστα και ρομαντικά μικρά ξενοδοχεία και τις ολάνθιστες αυλές. Την επόμενη μέρα, ξεκινήσαμε για μία παραλία, που είχαμε μάθει την προηγούμενη μέρα ότι ήταν κοντά στο λιμάνι και αρκετά ήσυχη και ειδυλλιακή, την παραλία Γυάλια. Είναι μια από τις πιο γραφικές παραλίες της Αλοννήσου, προσβάσιμη από πρόσφατα ασφαλτοστρωμένο δρόμο με τον χαρακτηριστικό Ανεμόμυλο πάνω στα βράχια. Το τοπίο καταπράσινο και τα νερά κρυστάλλινα είναι βέβαιο ότι θα σας ανταμείψουν. Καθώς ο ήλιος έδυε, το θέαμα ήταν συναρπαστικό, τόσο που μας έκανε να μείνουμε μέχρι το βράδυ για να απολαύσουμε τον έναστρο ουρανό. Η φαντασία, όμως κάθε αναγνώστη αυτού του κειμένου δεν μπορεί να ξεπεράσει την ομορφιά εκείνης της παραλίας. Ξαπλωμένες στα sleeping bang μας, παρατηρούσαμε τα εκατομμύρια αστέρια του ουρανού να σχηματίζουν αστερισμούς και προσπαθούσαμε να θυμηθούμε τα ονόματά τους. Το κύμα να σκάει, σχεδόν, στα πόδια μας και ένα ελαφρύ αεράκι να δημιουργεί μία ανεπαίσθητη μελωδία που συνόδευε τα γέλια μας. Λίγο πιο μετά, κατέφτασε μία άλλη παρέα, η οποία ξεκίνησε να τραγουδά γύρω από μία μικρή φωτιά, με τις μπύρες στο χέρι και γίναμε όλοι μαζί ένα μέχρι το πρωί. Γνωρίσαμε νέους ανθρώπους, τραγουδήσαμε, διασκεδάσαμε και όλα αυτά σε μία μικρή παραλία στην Αλόννησο. Είναι από εκείνες τις στιγμές που χαίρεσαι να τις μοιράζεσαι με τους φίλους σου και νιώθεις ότι όλο το καλοκαίρι συνοψίζεται σε αυτές. Τις επόμενες μέρες εξερευνήσαμε μερικές από τις άλλες παραλίες του νησιού, όπως το Κοκκινόκαστρο, με τον βαθυκόκκινο βράχο, ο Άγιος Δημήτριος και η πανέμορφη Μηλιά. Ωστόσο, εκείνη η νύχτα στα Γυάλια αποτέλεσε μία πρωτόγνωρη εμπειρία για μένα και σας το συστήνω ανεπιφύλακτα, καθώς, το νησί είναι γεμάτο τέτοιες παραλίες. Η Αλόννησος σας περιμένει! Ζήστε κι εσείς το ταξίδι που θα σας μείνει για πάντα αξέχαστο! Τα καλύτερα πακέτα διακοπών για Αλόννησο είναι εδώ: http://www.18-24.gr/destination/107