Mια μέρα και μια νύχτα στη Βουδαπέστη!

Να σας πω την αλήθεια, εγώ στην αρχή δεν ψηνόμουν πολύ για Βουδαπέστη... Δεν ξέραμε όμως που να πάμε, το budget μας δεν ήταν και ό,τι καλύτερο και λέω ας πάει το παλιάμπελο! Ε, και κλείσαμε. Ε, και πήγαμε. Ε, και ερωτεύτηκα.

Η πρώτη μας μέρα, μας βρήκε με τα πόδια στη πλευρά της Βούδας. Γυρίσαμε την εκκλησία του Ματίας, πήγαμε στο Πύργο των Ψαράδων, βγάλαμε τις φωτογραφίες μας και περάσαμε απέναντι. Ξεκινήσαμε από τη κάτω πλευρά, από τα λουτρά Gellert. Πήραμε το μετρό και πήγαμε προς τη Πλατεία των Ηρώων και στα λουτρά Széchenyi. Και σαν να μην έφτανε ο ενθουσιασμός μας από αυτά τα δύο, ξαφνικά εμφανίζεται μπροστά μας ένα πάρκο με μια μεγάλη λίμνη... και ο ζωολογικός! Επιβαλλόταν να κάνουμε μια στάση. Και άξιζε! Δεν περίμενα ποτέ στη ζωή μου να ταΐσω καμηλοπάρδαλη! Νωρίς το απόγευμα βρεθήκαμε στο Κοινοβούλιο. Μια μικρή βόλτα εκεί, καφές στο χέρι και φύγαμε καρφί για το νησί της Μαργαρίτας! Νοικιάσαμε ποδήλατα και ξεκινήσαμε το τουρ... Είναι το μέρος που επισκέπτονται οι ντόπιοι τις Κυριακές για να χαλαρώσουν, να περπατήσουν και να γίνουν ένα με τη φύση... Στη συνέχεια, κατευθυνθήκαμε προς τη πλατεία του Αγίου Στεφάνου. Τριγύρω, υπάρχουν άπειρες καφετέριες και μπαράκια, όλα με κουβερτούλες στις καρέκλες, πράγμα πολύ εξυπηρετικό! Εκεί, είχαμε δώσει το ραντεβού μας για τη κρουαζιέρα. Νύχτα, φώτα, σαμπάνια και... Βουδαπέστη στα καλύτερα της! Δεν θέλαμε να τελειώσει... Όταν το πλοίο μας άφησε από εκεί που μας πήρε, δεν θέλαμε να πάμε στο δωμάτιο. Κάναμε βόλτα στη αλυσιδωτή γέφυρα και κατεβαίνοντας, αντικρίσαμε πανικό! Νέοι παντού, με μπουκάλια και μπύρες στο χέρι, η Βουδαπέστη είχε αλλάξει πρόσωπο! Και εκεί που περπατούσαμε και χανόμασταν στα στενά, ανακαλύψαμε το τέλειο! Szimpla Kert και η διασκέδαση χτυπάει κόκκινο! Άπειρος κόσμος, φθηνά ποτά και γευστικότατα burger! Ένα μαγαζί με πολύ όμορφη διακόσμηση που μαζεύει όλη τη φοιτητική κοινότητα της πόλης! Αργά το βράδυ, πτώματα από την ένταση της ημέρας, πήραμε το δρόμο για το ξενοδοχείο...τότε δεν μας πείραζε γιατί ξέραμε ότι και αύριο θα είμαστε εκεί...Τώρα όμως;;; Εσείς ακόμη να επισκεφτείτε τη Βουδαπέστη;;;