5 Tips για όσους δεν τους αρέσουν τα αεροπλάνα!


Loading...

Συνήθως δεν είναι ότι απλά σε μερικούς δεν αρέσουν, αλλά ότι τα φοβούνται, ότι τα τρέμουν και δεν θέλουν να τα δουν ούτε ζωγραφιστά. Για κάποιους είναι και ο χειρότερος εφιάλτης που γίνεται πραγματικότητα. Οι άνθρωποι φοβούνται τα αεροπλάνα για διάφορους λόγους. Είτε για υψοφοβία, είτε για κλειστοφοβία, είτε ακόμα και για αεροπειρατεία. Τι να κάνεις όμως που έρχεται και το καλοκαίρι και έχεις την ευκαιρία για ταξίδια σε μέρη μαγικά; Για αυτούς που θέλουν να ταξιδέψουν κάπου στα κοντά, σίγουρα το αυτοκίνητο, το τρένο, το λεωφορείο, αλλά και το πλοίο είναι ιδανικά, καθώς όλα πατάνε στη γη και δεν θα βρεθείτε να αιωρείστε πάνω από τα σύννεφα. Αν είστε όμως από τα άτομα που θέλουν να γνωρίσουν όλο το κόσμο, ξέρετε πως το αεροπλάνο είναι το μόνο μέσο και ότι δεν έχετε άλλη επιλογή. Σίγουρα έχετε βαρεθεί να ακούτε “Έλα μωρέ χαλάρωσε! Δεν είναι τίποτα! Όλα καλά θα πάνε”, όμως πραγματικά, όλα είναι στο χέρι σας για να διώξετε μακριά τους φόβους σας. Για αυτό και παρακάτω σας προτείνουμε μερικές λύσεις, για να αρχίσετε να απολαμβάνετε πλέον ταξίδια με αεροπλάνο σε όλο το κόσμο χωρίς φόβο αλλά με πάθος!

Μάθετε πως λειτουργούν τα αεροπλάνα

Η γνώση πάνω σε βασικά θέματα πτήσης έχει αποδειχθεί πολύ βοηθητική για τους φοβισμένους ταξιδιώτες. Μάθετε κάποιες βασικές πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία του αεροπλάνου. Για παράδειγμα, είναι καλό να γνωρίζετε πως οτιδήποτε κι αν χαλάσει στο πιλοτήριο ή στο αεροσκάφος, μπορεί να αντικατασταθεί με περισσότερα από ένα όργανα. Κάντε την έρευνα σας και θα καταλάβετε γιατί όλοι ισχυρίζονται πως το αεροπλάνο είναι το ασφαλέστερο μέσο μεταφοράς.

Αποφύγετε τον καφέ

Αποφύγετε όχι μόνον τον καφέ αλλά και άλλα καφεϊνούχα ροφήματα, που θα κάνουν το σώμα σας να νιώσει ακόμα πιο “στρεσσαρισμένο”. Θα ακούσετε από πολλούς να σας λένε, “Πιες ένα ποτάκι να χαλαρώσεις”. Μην τους ακούσετε. Το ποτό θα σας επιφέρει μεγάλη ενέργεια αλλά θα σας προκαλέσει και αφυδάτωση. Πράγματα που δεν θέλετε να ασχολείστε την ώρα που πετάτε. Αντίθετα, να πίνετε πολύ νερό.

Κάντε όμορφες σκέψεις

Όσο και να σας ακούγεται κλισέ, να ξέρετε ότι πάντα πιάνει. Γιατί να κρατάτε το μυαλό σας απασχολημένο με όλους τους κινδύνους του αεροπλάνου, ότι θα πάθει βλάβη και θα πέσετε θεαματικά όπως τις ταινίες;! Αντ’ αυτού, κάντε όμορφες σκέψεις για τα αγαπημένα σας πρόσωπα, για την επιστροφή σας στο σπίτι, για γιορτές, για διακοπές βλέποντας τον εαυτό σας να κολυμπάει σε καταγάλανα νερά και οτιδήποτε άλλο σας φέρνει ηρεμία και χαλάρωση. Από το να μείνετε μένετε αγχωμένοι, προσπαθήστε το και δεν θα χάσετε.

Μείνετε απασχολημένοι κατά τη διάρκεια της πτήσης

Το να μείνετε απασχολημένοι και να κρατήσετε το μυαλό σας μακριά από φόβους, θα σας βοηθήσει να περάσετε γρήγορα το ταξίδι σας και να φτάσετε στο προορισμό χωρίς να το καταλάβετε. Από τους πιο γνωστούς τρόπους για να γίνει αυτό είναι φυσικά να βάλετε ακουστικά και να αφεθείτε στην αγαπημένη σας μουσική. Μπορείτε επίσης, να διαβάσετε το αγαπημένο σας βιβλίο ή περιοδικό και να δείτε μια ταινία. Το ιδανικό θα ήταν να κάνετε γνωριμίες και με άλλους επιβάτες, γιατί με την κουβέντα σίγουρα θα περάσει η ώρα χωρίς να το καταλάβετε. Γενικά αποσπάστε τη προσοχή σας σε πράγματα που θα σας κρατήσουν χαλαρούς.

Κάντε ασκήσεις χαλάρωσης

Υπάρχουν συγκεκριμένες τεχνικές που μπορούν να σας βοηθήσουν κατά τη διάρκεια της πτήσης. Μεγάλο ρόλο εδώ παίζουν οι σωστές αναπνοές. Πάρτε βαθιές ανάσες και εκπνεύστε αργά χαλαρώνοντας παράλληλα τους μύες του προσώπου, το σαγόνι, τους ώμους και το στομάχι. Συγκεντρωθείτε γενικά στην αναπνοή σας. Μια άλλη τεχνική, είναι να συνεχίσετε με τρίψιμο στο εσωτερικό του καρπού κάνοντας απαλές κυκλικές κινήσεις. Τώρα αν στη τελική, δεν σας βοηθήσει τίποτα από όλα αυτά, συμβουλευτείτε έναν ειδικό, που εφόσον το κρίνει απαραίτητο, θα μπορέσει να σας συνταγογραφήσει κάποιο αγχολυτικό ή υπνωτικό χάπι.