Λισαβόνα: Η μαγική πόλη στις όχθες του Ατλαντικού!

'' Λισαβόνα ''...μια λέξη, χιλιάδες αναμνήσεις. Μια λέξη, χιλιάδες εικόνες και εμπειρίες. Εκεί που το όνειρο μας έγινε πραγματικότητα. Βρεθήκαμε λοιπόν στη χώρα που φημίζεται για την πανέμορφη θέα των πόλεων της και για τον αθλητισμό. Εκεί που βρίσκονται ο πύργος Μπελέμ και το Εθνικό ανάκτορο της Κελούζ. Εκεί που εντυπωσιαστήκαμε με τα πάντα! Δεν υπήρχε κάτι που μας απογοήτευσε. Το φαγητό της ήταν κάτι που δεν περίμενα τόσο νόστιμο καθώς δεν είχα ακούσει πως φημίζεται για αυτό! Είτε πρόκειται για φρέσκα θαλασσινά είτε πρόκειται για διεθνή κουζίνα “fusion”, η Λισαβόνα είναι ο ιδανικός προορισμός. Ας μην αναφερθώ στη νυχτερινή της διασκέδαση... Βέβαια, οι περισσότεροι ντόπιοι αρχίζουν το βράδυ με ένα μεγάλο δείπνο για ώρες. Ουσιαστικά, η “ζωή” στα κλαμπ ξεκινάει μετά τις 2:00 το πρωί ενώ οι πραγματικοί γλεντζέδες δεν φεύγουνε πριν το χάραμα. Από αξιοθέατα, λίγα και καλά! Και τι δεν έχει λοιπόν αυτή η Λισαβόνα! Που όμως περάσαμε καλύτερα; Μετά την εμπειρία μας, σας παρουσιάζουμε παρακάτω!

Στην Alfama...

Και φυσικά όπως όλος ο κόσμος έτσι κι εμείς, πριν επισκεφθούμε την πανέμορφη αυτή πόλη, ψάξαμε και μάθαμε για αυτήν. Μάθαμε πως την Λισαβόνα της περπατάς και δεν αξίζει να νοικιάσεις κάποιο όχημα και από οικονομικής όψεως. Περπατώντας λοιπόν, φτάσαμε στην γειτονιά Alfama που τόσα είχαμε διαβάσει στη google. Πρόκειται για την παλαιότερη γειτονιά της Λισαβόνας, με τα παμπάλαια κτίρια τα οποία είναι επενδυμένα με τα χαρακτηριστικά azulejos, και με τα πλακόστρωτα δρομάκια τα οποία ενδείκνυνται για ατελείωτες βόλτες (και selfies!). Ακολουθώντας τα καλντερίμια της γειτονιάς, βρεθήκαμε σε μικρές δροσερές πλατείες με πορτογαλικές ταβέρνες. Καθήσαμε λοιπόν και δοκιμάσαμε για πρώτη φορά την Πορτογάλικη κουζίνα!

Φάγαμε στο Ginjinha da Sé...

Αγάπησα αυτό το μαγαζί. Εάν εσείς ψάχνετε στη Λισαβόνα κάτι που γκουρμέ και σπέσιαλ, δεν είναι για εσάς. Εμείς ένα μαγαζί να καθίσουμε ψάχναμε και καλό κρασί. Σε όμορφα στενά και με νόστιμους μεζέδες. Πρόκειται για ένα χαριτωμένο εναλλακτικό μπαρ. Εμείς απολαύσαμε πραγματικά την ατμόσφαιρα, το κρασί και την εξυπηρέτηση.

H hip γειτονιά του Bairro Alto...

Την επισκεφθήκαμε γιατί ενημερωθήκαμε από τους ντόπιους πως εκεί η ζωή σφύζει. Είναι μια κεντρική περιοχή της πόλης της Λισαβόνα. Οι δρόμοι και ο δομικός άξονας, την διατρέχουν κάθετα προς τον ποταμό ενώ οι λωρίδες ή ο δευτερεύων άξονας, κόβονται παράλληλα με τον ποταμό. Στην Άνω Πόλη, «Χτυπά» η καρδιά της hip κοινότητάς της ενώ τα στενάκια της πλημμυρίζονται από τα αρτιστίκ μπαράκια, μουσικές σκηνές και αρκετά casas de fado. Τα γυρίσαμε όλα...

Επισκεφθήκαμε και το πανέμορφο χωριό Cascais...

Και επειδή όπως ξέρετε και εσείς η Λισαβόνα είναι η μαγική πόλη στις όχθες του Ατλαντικού, αποφασίσαμε να γνωρίσουμε σε απόσταση λιγότερο από μισή ώρα με το τοπικό τρένο από το κέντρο της πόλης, το χωριό Cascais. Είχαμε δει φωτογραφίες πριν επισκεφθούμε την πανέμορφη αυτή πόλη και είχαμε πάθει πλάκα. Αποτελεί ένα κοσμοπολίτικο θέρετρο με οργανωμένη (αλλά πανάκριβη) πλαζ και ένα μεγάλο εμπορικό κέντρο για τα ψώνια ή το φαγητό σας. Εκεί βγάλαμε τις περισσότερες selfies...

Να και ένα μουσείο!

Οφείλω να ομολογήσω πως δεν είμαστε και πολύ λάτρεις των μουσείων. Για αυτό άλλωστε δεν επιλέξαμε τη Ρώμη, και επιλέξαμε τη Λισαβόνα.Το Μουσείο Gulbenkian βρίσκεται στα βόρεια του κέντρου και αξίζει να το αναφέρουμε. Στεγάζει την ανεκτίμητη συλλογή έργων δυτικής και ανατολίτικης τέχνης του αρμένιου μεγιστάνα Γκουλμπενκιάν και βρίσκεται σε έναν μεγάλο καταπράσινο κήπο. Σας το συνιστούμε!