Βουκουρέστι: Μια εμπειρία ζωής!

Ξημέρωνε Παρασκευή, όχι μια τυχαία Παρασκευή... Η Παρασκευή που θα ξεκινούσαμε την εκδρομή μας στο μικρό Παρίσι της ανατολής, το Βουκουρέστι! Η διάθεση ήταν ανεβασμένη και ο ενθουσιασμός μεγάλος! Δεν περνούσαν οι ώρες μέχρι το βράδυ που ήταν η αναχώρησή μας! Ξέραμε ότι πηγαίναμε για ένα τετραήμερο που θα τα είχε πραγματικά όλα: Ξεναγήσεις στα μουσεία, περιηγήσεις στην πόλη, ζωηρό nightlife στα καλύτερα club, φαγητό σε εστιατόρια με καλή Ρουμανική κουζίνα, και μια τρελή τρελή παρέα με πολύ κέφι και ευχάριστη ατμόσφαιρα! Νύχτωσε, λοιπόν, και επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο για να ξεκινήσουμε το δρόμο μας προς τη Ρουμανία...

Η άφιξή μας στο Βουκουρέστι...

Με λιγότερες από 3 ώρες ύπνο, φτάσαμε στο Βουκουρέστι το πρωί και επισκεφθήκαμε το Πάρκο Χεραστράου. Κάναμε μια βόλτα στις υπέροχες λίμνες του και επισκεφθήκαμε το μουσείο του χωριού που βρισκόταν εντός του πάρκου. Αμέσως μετά πήγαμε να κάνουμε συνάλλαγμα χρημάτων, και καθίσαμε για πρωινό και καφέ σε ένα πολύ συμπαθητικό cafe-bakery της πόλης. Το μεσημέρι κατευθυνθήκαμε προς το ξενοδοχείο για το check in και για να "φορτώσουμε" τις μπαταρίες μας για το βράδυ, μιας και είχαμε "ραντεβού" στα πιο in ξενυχτάδικα της πόλης!

Βγαίνει ο ήλιος, η μέρα ξεκινά...

Ένα καλό πρωινό στο ξενοδοχείο ήταν απαραίτητο για να πάρουμε δυνάμεις για την ημέρα που θα ακολουθούσε! Ξεκινήσαμε με μια επίσκεψη στο Μέγαρο Μουσικής Athenaeum, και αμέσως μετά για ξενάγηση στο δεύτερο μεγαλύτερο κτίριο του κόσμου, μετά το Πεντάγωνο των ΗΠΑ, τη Βουλή της Ρουμανίας! Στη συνέχεια κάναμε μία στάση στην Αψίδα του Θριάμβου, όπου βγάλαμε τις δικές μας φανταστικές φωτογραφίες, μετά στο Ορθόδοξο Πατριαρχείο και στην Ελληνική Εκκλησία του Βουκουρεστίου. Το μεσημέρι είχαμε χρόνο για φαγητό στην Παλαιά Πόλη, ξεκούραση στο ξενοδοχείο, και ξανά το βράδυ για clubbing!

Δευτέρα, η τελευταία ολόκληρη μέρα μας στο Βουκουρέστι...

Έφτασε και η Δευτέρα, η τελευταία μέρα μας στο Βουκουρέστι, η οποία είχε εκδρομή στο Κάστρο του Κόμη Δράκουλα στα Καρπάθια Όρη. Δε γινόταν να χάσουμε την ευκαιρία, εννοείται πως συμμετείχαμε στο tour! Μετά από εκεί επισκεφθήκαμε το Brasov για να δούμε την περίφημη Μαύρη Εκκλησία, η οποία πήρε το όνομά της μετά από μια πυρκαγιά το 1689. Φεύγοντας από εκεί, πήγαμε στη Sinaia, όπου επισκεφθήκαμε το Peles, το θερινό παλάτι του Βασιλιά. Το απόγευμα επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για ξεκούραση, και το βράδυ βγήκαμε να τα κάνουμε "λίμπα" στην τελευταία μας βραδιά στα clubs του Βουκουρεστίου!

Η δύσκολη ώρα της επιστροφής...

Ήταν τόσο ωραία η εκδρομή, τόσο γεμάτη από δραστηριότητες και διασκέδαση, που δε θα μας έφταναν ούτε δέκα μέρες ακόμα στο Βουκουρέστι! Ήταν η ημέρα της επιστροφής... Μπήκαμε στο λεωφορείο και δε σταματήσαμε να συζητάμε για τις εμπειρίες μας, είχαμε κάνει νέες γνωριμίες, και υπήρχε ευχάριστο κλίμα αφού γίναμε όλοι μια μεγάλη παρέα! Αργά το βράδυ που επιστρέψαμε είχαμε όλοι μας αυτή τη γλυκιά κούραση, που μόνο χαμόγελα αφήνει στα χείλη!