Γνώρισε τη Ρώμη πάνω σε δύο ρόδες!

(1 βαθμολογίες, μέσος όρος: 4,00 από 5)

Αυτό το ταξίδι αποφασίσαμε να το ζήσουμε διαφορετικά! Ο προορισμός μας ήταν η Ρώμη και είπαμε να την απολαύσουμε όσο περισσότερο γινότανε, γιατί τέτοιες ευκαιρίες δε σου δίνονται κάθε μέρα. Το ταξίδι μας ήταν άνοιξη δηλαδή ο καλύτερος καιρός για να εξερευνήσεις τη Ρώμη με ένα ποδήλατο! Και αυτό κάναμε και εμείς... Προσγειωθήκαμε, αφήσαμε τα πράγματα μας στο ξενοδοχείο και πήγαμε κατευθείαν στο μαγαζί που είχαμε ενοικιάσει τον εξοπλισμό μας. Η περιπέτεια μόλις άρχιζε και αυτή η μαγική πόλη με τα μεγαλεπήβολα κτήρια και μνημεία στεκόταν εκεί και μας περίμενε με ένα άρωμα από άλλη εποχή.

Μια πρώτη ματιά

Φορέσαμε λοιπόν τα κράνη μας, ανεβήκαμε στο ποδήλατο και ήμασταν αποφασισμένες για πολλές ώρες διασκέδασης. Ξεκινήσαμε λοιπόν από τα βασικά. Έπρεπε να γνωρίσουμε την πόλη για να δούμε πως θα αξιοποιήσουμε το χρόνο μας εκεί. Συμμετείχαμε λοιπόν σε κάποιο τουρ της πόλης με τον ξεναγό να μας βοηθάει αρκετά να προσανατολιστούμε αλλά και να έχουμε μια γνώμη όσον αφορούσε σε αυτά που είχαν μεγαλύτερη σημασία. Όταν τελείωσε η ξενάγηση εμείς συνεχίσαμε απολαμβάνοντας τα μικρά γραφικά στενά της Ρώμης με τα υπέροχα συντριβάνια γύρω από αυτά όπου κάναμε και την πρώτη μας στάση. Ήπιαμε ένα καφέ και τσιμπήσαμε και κάτι σε μία από τις συνοικιακές καφετέριες της και στη συνέχεια μάντεψεεε!!!! Βγάλαμε όσες περισσότερες φωτογραφίες μπορούσαμε δίπλα στα συντριβάνια με τα κράνη ή χωρίς αυτά!

Trastevere

Μια νέα μέρα ξεκινούσε και αφού είχαμε ξεκουραστεί και είχαμε φάει το πρωινό μας για να πάρουμε δυνάμεις αποφασίσαμε να πάμε σε μια από τις ενδιαφέρουσες συνοικίες τη Ρώμης στο Trastevere. Φτάνοντας το ενδιαφέρον μας κέντρισε η επιβλητική εκκλησία του Αγίου Χρυσογόνου η οποία χωρίζει τη συνοικία στη μέση. Διασχίζοντας την οδό Via Della Lungaretta φτάσαμε στην καρδιά της συνοικίας την πλατεία Santa Maria in Trastevere με πολλά συνοικιακά μαγαζιά να πλαισιώνουν την διαδρομή. Η πλατεία έχει πάρει το όνομα της από την βασιλική εκκλησία που δεσπόζει εκεί και είναι η πρώτη εκκλησία της Ρώμη που είναι αφιερωμένη στην Παναγία. Η πλούσια διακόσμηση της φαίνεται από το εξωτερικό της με διάφορα ψηφιδωτά και μια εικόνα της Παναγίας του 6ου αιώνα στο εσωτερικό της. Συνεχίζοντας την βόλτα είδαμε το μικρότερο σπίτι της Ρώμης και στρίβοντας φτάσαμε στην via della Scala η οποία είναι γεμάτη με γραφικές πλατειούλες, κήπους, σοκάκια, μικρές εκκλησίες και παλιά σπίτια. Χαζεύοντας όλες αυτές τις εκπλήξεις που κρύβονται πίσω από κάθε γωνιά ξαναγυρίσαμε στην Santa Maria in Trastevere και πλέον είχε αρχίσει να νυχτώνει και η πλατεία ήταν γεμάτη με κόσμο στα εστιατόρια και τις μπυραρίες της.

Αξιοθέατα που πρέπει να δεις

Η επόμενη μέρα ήταν αφιερωμένη στα αξιοθέατα αυτής της πόλης. Και φυσικά ξεκινήσαμε με τη Φοντάνα Ντι Τρέβι κάνοντας τις ευχές μας ρίχνοντας το νόμισμα μας στο θεό Ποσειδώνα που δεσπόζει στο κέντρο της. Δεν γίνεται να πάει κάποιος στην Ρώμη και να μη επισκεφτεί το Κολοσσαίο και τα ποδήλατα μας μας βοήθησαν να φτάσουμε και να δούμε το αμφιθέατρο που οι Ρωμαίοι αυτοκράτορες μαζί με τους πολίτες διασκέδαζαν παρακολουθώντας αγώνες επιβίωσης. Το Βατικανό στο κέντρο της Ρώμης ήταν η επόμενη στάση. Έχει πολλά μουσεία που μπορεί να επισκεφτεί κανείς με σπάνια εκθέματα με τη βασιλική του Αγίου Πέτρου να κλέβει την παράσταση. Εμείς δεν είδαμε όλα τα μουσεία γιατί θέλαμε να κάνουμε βόλτα και γνωρίσουμε καλύτερα τον ιταλικό λαό με τις συνήθειες του και την κοσμοπολίτικη καθημερινότητα του. Η στάση που κάναμε ήταν στην πλατεία Piazza Navona για να φάμε και να βγάλουμε φωτογραφίες καθώς η εκδρομή μας έφτανε στο τέλος της.

Ψώνια

Για την τελευταία μέρα αφήσαμε ένα από τα λατρεμένα πράγματα των γυναικών! Τα ψώνια φυσικά! Δύο ήταν οι προορισμοί μας που ο ένας διέφερε πολύ από τον άλλον! Αρχικά επισκεφτήκαμε τον πιο πολυσύχναστο και μοντέρνο δρόμο της Ρώμης τη Via Condotti. Καταστήματα μεγάλων σχεδιαστών αλλά και διάφορες μπουτίκ. Αξίζει κάποιος να μπει να μπει σε μαγαζιά όπως Dior, Gucci, Valentino στα οποία υπάρχουν λογικές τιμές. Εμείς αγοράσαμε πορτοφόλια και διάφορα σουβενίρ για να φέρουμε μαζί μας πίσω! Και η τελευταία στάση έγινε στην Porta Portese η οποία είναι μια υπαίθρια αγορά από τις μεγαλύτερες στον κόσμο και η πιο διάσημη στην Ιταλία. Είναι ανοιχτή τις Κυριακές με διάφορες αντίκες, μπιχλιμπίδια και σουβενίρ να στολίζουν τους πάγκους της. Και κάπως έτσι το ταξίδι μας έφτασε στο τέλος και γυρίσαμε πίσω με τις βαλίτσες μας γεμάτες αναμνήσεις και πολύ περιπέτεια.