Κωνσταντινούπολη: Διαλέγοντας το καλύτερο ξενοδοχείο!!!

Ότι και να πει κανείς για αυτή την πόλη θα είναι λίγο! Η ιστορία της είναι τόσο μεγάλη αλλά η ομορφιά της ακόμα μεγαλύτερη. Και φυσικά μιλάω για την Κωνσταντινούπολη ή αλλιώς Ινστάμπουλ η οποία ήταν ο επόμενος προορισμός μας. Είναι συνώνυμο της δύναμης, του πλούτου και του πολιτισμού και η μοναδική πόλη που είναι χτισμένη επάνω σε δύο ηπείρους. Μόλις φτάνει κανείς εκεί στην πόλη των αισθήσεων και των παραισθήσεων τρομάζει από τον όγκο της. Είναι μία πόλη μαγική και φαίνεται πως όλο και περισσότεροι το έχουν καταλάβει καθώς ο τουρισμός της έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια και υπάρχουν όλο και περισσότερα εστιατόρια, μπαρ, γκαλερί και κλαμπ γύρω από την πόλη! H Αγιά Σοφιά, το Μπλε Τζαμί και το Μεγάλο Παζάρι ήταν σίγουρα αυτά που εμείς θέλαμε να αντικρίσουμε ύστερα από όλα αυτά που έχουμε ακούσει. Ξεκινήσαμε να ψάχνουμε λοιπόν που θα ήταν καλύτερο να μείνουμε! Ήμασταν ανάμεσα σε πολλά αλλά τελικά ένα ήταν αυτό που μας κέρδισε.

The Marmara Taksim

Στην πλατεία Taksim βρισκότανε η πρώτη μας επιλογή κατά την έρευνα μας. Το όνομα του ξενοδοχείου μας ήτανε The Marmara Taksim και βρισκότανε στην καρδιά της πόλης. Πρόκειται για ένα πολυτελές  ξενοδοχείο με θέα την Πόλη που κόβει την ανάσα. Διαθέτει ευρύχωρα δωμάτια και πολυτελείς σουίτες. Υπάρχει εστιατόριο με μια ποικιλία πιάτων για πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό και στο lobby ένας πιανίστας παίζει υπέροχες μελωδίες. Η τοποθεσία του ήταν αυτή που μας κέντρισε το ενδιαφέρον γιατί βρίσκεται μόλις λίγα βήματα μακριά από το σταθμό του μετρό και 21 χιλιόμετρα μακριά από το αεροδρόμιο και εμείς θα φτάναμε γρήγορα χωρίς καμία ταλαιπωρία. Αλλά... οι τιμές που διέθετε ήταν λίγο υψηλές και εμείς θέλαμε να ξοδέψουμε τα λεφτά μας στο Μεγάλο Παζάρι και όχι στη διαμονή μας στο ξενοδοχείο...

Marinem Hotel Istanbul

Έτσι αναζητώντας κάτι όμορφο αλλά ταυτόχρονα οικονομικό η ματιά μας έπεσε στο Marinem Hotel και έτσι μείναμε εκεί για ένα βράδυ. Ένα ξενοδοχείο μόλις 250 μέτρα μακριά από τον Vezneciler  σταθμό του μετρό με άμεση πρόσβαση στο εμπορικό Cevahir και την πλατεία Taksim. Διέθετε πολύ όμορφα διακοσμημένα δωμάτια και σουίτες με υδρομασάζ για πραγματική χαλάρωση μετά από μια κουραστική μέρα. Στο πρωινό ο μπουφές ήταν γεμάτος με πολλά παραδοσιακά πιάτα και εδέσματα για όλα τα γούστα. Το προσωπικό ήταν ιδιαίτερα φιλικό και μας βοήθησε αρκετά καθοδηγώντας μας στην πόλη αλλά και προτείνοντας μας εκδρομές για να μπορέσουμε να δούμε καλύτερα αυτή τη μαγεία που κρύβει αυτό το μέρος. Ωστόσο εμάς κάτι μας έλειπε από τη διαμονή μας χωρίς να ξέρουμε τι ακριβώς και στην βόλτα μας στην πόλη αναζητήσαμε και άλλα μέρη που θα μπορούσαμε να μείνουμε.

Hamidiye Hotel

Και να που καταλήξαμε τελικά και μείναμε απόλυτα ευχαριστημένες. Τώρα γιατί δε καθόμασταν ήρεμες να απολαύσουμε τις διακοπές μας μην το ρωτάτε άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου και ειδικά 3 κοριτσιών που αναζητούσαν την περιπέτεια σε ένα άγνωστο μέρος. Καθώς πήγαμε την βόλτα μας λοιπόν στο Μπλε Τζαμί και εξερευνώντας την υπόλοιπη περιοχή είδαμε το ξενοδοχείο που κέρδισε τις εντυπώσεις μας. η τιμή του πολύ οικονομική και ανταποκρινότανε σε αυτό που ψάχναμε και το κυριότερο ήταν μόλις 500 μέτρα μακριά από το Μεγάλο Παζάρι που θέλαμε να περάσουμε όλη μας την ημέρα ξοδεύοντας τα υπόλοιπα χρήματα μας. Το δωμάτιο μας ήταν ευρύχωρο με όλες τις ανέσεις και στον τελευταίο όροφο υπήρχε το εστιατόριο που απολαμβάναμε τα γεύματα μας με θεά όλη την πόλη. Τι άλλο να ζητήσει κανείς λοιπόν! Τα γεύματα μας αφορούσαν και στην ευρωπαική αλλά και στην τούρκικη κουζίνα και έτσι απολαύσαμε τον καλύτερο μπακλαβά όλης της πόλης μαζί με το παραδοσιακό τούρκικο τσάι. Περάσαμε και μια βόλτα από το κομμωτήριο που διέθετε το ξενοδοχείο για να ετοιμαστούμε για την βραδινή μας έξοδο ενώ δε ξεχάσαμε να δοκιμάσουμε και το χαμάμ για την απόλυτη απόλαυση και αναζωογόνηση του σώματος μας. Οι μέρες μας πέρασαν υπέροχα εκεί και με τις βαλίτσες μας γεμάτες αναμνήσεις γυρίσαμε πίσω! Στην επόμενη εκδρομή θα το επισκεφτούμε σίγουρα από την αρχή των διακοπών μας.