Μονοήμερες εκδρομές γύρω από το Μπάνσκο!

Δεν λέω. Το Μπάνσκο είναι ιδανικός προορισμός για τις χειμερινές διακοπές του καθενός. Για αυτό και εμείς το επιλέξαμε. Γιατί από χιόνι σφύζει, γιατί έχει ένα πανέμορφο χιονοδρομικό κέντρο τόσο για αρχάριους όσο και για επαγγελματίες, γιατί η νυχτερινή του ζωή είναι μεγάλη και οι προτάσεις για καλό φαγητό αρκετές. Κλείσαμε λοιπόν από ένα γνωστό τουριστικό γραφείο και εξασφαλίσαμε την οδική μεταφορά μας με το λεωφορείο καθώς και το ξενοδοχείο μας το οποίο πραγματικά ήταν υπέροχο σε όλα τα επίπεδα. Το Maria-Antoaneta Residence ήταν το ξενοδοχείο που επιλέξαμε γιατί και είχε όλες τις απαραίτητες παροχές και βρισκόταν περίπου 5 λεπτά με τα πόδια από τα lift. Το τουριστικό γραφείο που επιλέξαμε, παρείχε με επιπλέον χρέωση την δυνατότητα να συμμετάσχουμε σε μονοήμερες εκδρομές. Καλό ήταν λοιπόν και το Μπάνσκο αλλά μια ανάσα κάπου στο εξωτερικό του την θέλαμε. Δείτε που πήγαμε μονοήμερη και περάσαμε υπέροχα σε κάθε μέρος για τον δικό του λόγο...

Μονοήμερη εκδρομή στη Σόφια!

Περίπου 175 χιλιόμετρα απέχει το Μπάνσκο με την Σόφια, και για εσάς που δεν ξέρετε από χιλιόμετρα περίπου 2 ώρες. Εμείς την επισκεφθήκαμε πρωί πρωί και μπορούμε να πούμε πως μείναμε έκπληκτοι. Υπήρχε και ξεναγός ο οποίος μας ξενάγησε στα κυριότερα αξιοθέατα της πόλης, μας έδωσε ελεύθερο χρόνο για φαγητό, ψώνια, βόλτες και καφέ. Κατά της 17:00 προγραμματίστηκε η επιστροφή μας και φτάσαμε στο Μπάνσκο περίπου στις 19:30. Και όλα αυτά; Με λιγότερο από 22€! Ξέραμε από που κλείσαμε.

Μονοήμερη εκδρομή στο Μπλαγκόεβγκραντ!

Εντάξει, αναφέραμε παραπάνω ότι η Σόφια ενδείκνυται και για ψώνια, αλλά οφείλουμε να ομολογήσουμε μετά την επίσκεψη μας στο Μπλαγκόεβγκραντ πως είναι ο ιδανικός προορισμός όσον αφορά την αγορά του καθώς είναι πολύ καλή αλλά και φθηνή. Ξεκινήσαμε λοιπόν το πρωί της Κυριακής. Η διαδρομή ήταν πολύ όμορφη και φτάσαμε σχετικά γρήγορα καθώς απέχει περίπου 40 χιλιόμετρα από το Μπάνσκο. Το πρόγραμμα είχε ψώνια, φαγητό και βόλτες. Κατά τις 16:00 είχε προγραμματιστεί η επιστροφή μας. Μια εμπειρία που αξίζει να ζήσεις και εσύ!

Μονοήμερη εκδρομή στο Ραζλογκ!

Πρόκειται για ένα μέρος σε απόσταση περίπου 6 χιλιομέτρων από το Μπάνσκο. Σε μια πολύ κοντινή λοιπόν απόσταση είχαμε την δυνατότητα να ψωνίσουμε οικονομικά και να κάνουμε μια βόλτα στα πανέμορφα στενάκια του. Η αλήθεια είναι πως φαίνεται να είναι ακόμη υπό ανάπτυξη σε όλους τους τομείς, ίσως αυτό όμως είναι που το κάνει ιδιαίτερο και μοναδικό! Το Ράζλογκ δίνει πολλές δυνατότητες στους επισκέπτες του για καλό φαγητό και κρασί. Εμείς πάντως το επισκεφθήκαμε και το ευχαριστηθήκαμε...

Εκδρομή στο Ντομπρίνιστε!

Δεν είναι τυχαίο πως το Ντομπρίνιστε έχει βραβευτεί από την Unesco ως μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς μαζί με την γύρω περιοχή του. Στα Ελληνικά το “Ribarnica” σημαίνει “Η λίμνη με τα ψάρια”. Βρίσκεται σε απόσταση περίπου 30 λεπτών από το Μπάνσκο. Εκεί φάγαμε, ήπιαμε ακόμη και ψαρέψαμε πέστροφες! Μια παραδοσιακή ταβέρνα με γεφυρούλες και λίμνη. Ότι πιο νόστιμο έχουμε φάει τόσο στο Μπάνσκο όσο και στο εξωτερικό του. Η ατμόσφαιρα στο εστιατόριο ήταν εντελώς φιλική και ζεστή. Εμείς πάντως με το group περάσαμε υπέροχα!

Εκδρομή στα Λουτρά!

Σε απόσταση περίπου 15 λεπτών οδικώς υπάρχει μια εξωτερική φυσική πισίνα με θερμά ιαματικά λουτρά 43C. Ξεκινήσαμε κατά το μεσημεράκι, απολαύσαμε τα ιαματικά λουτρά μας τα οποία ήταν πραγματικά υπέροχα ενώ αμέσως μετά καθίσαμε στο εστιατόριο του χώρου και γευτήκαμε τοπικές γεύσεις. Οφείλουμε να ομολογήσουμε πως το συγκεκριμένο εστιατόριο ήταν από τα καλύτερα που επισκεφθήκαμε στις διακοπές μας. Αξίζει να το δοκιμάσει κανείς...