Σκιάθος: Η περσινή μου «φοιτητική» εμπειρία!

Πέρυσι το καλοκαίρι μαζί με όλη τη φοιτητοπαρέα αποφασίσαμε να ανακαλύψουμε τη Σκιάθο και να γνωρίσουμε από κοντά αυτό το τρελό πάρτι που ακούμε τόσα χρόνια ότι γίνεται εκεί. Κλείσαμε, λοιπόν, πολύ οικονομικό πακέτο διακοπών, ετοιμάσαμε βαλίτσες και φύγαμε! Ήμασταν έτοιμοι να ζήσουμε την απόλυτη εμπειρία της ζωής μας. Εξοπλιστήκαμε όλη την καλή μας διάθεση, το κέφι και φυσικά όλη τη γκαρνταρόμπα μας για να την επιδείξουμε εκεί. Το νησί ήταν ακόμα καλύτερο από ότι το περιμέναμε. Φοιτητές παντού, έτοιμοι να γίνουμε όλοι μια παρέα και να διασκεδάσουμε από το πρωί μέχρι το βράδυ. Αναμφίβολα, αποτελεί την πιο φανταστική "φοιτητική" εμπειρία που έχω βιώσει μέχρι τώρα!

Κουκουναριές

Φτάσαμε εκεί το μεσημεράκι και ενθουσιαστήκαμε από το πανέμορφο τοπίο. Αποτελεί μια από τις καλύτερες παραλίες της Μεσογείου. Καταγάλανα νερά, χρυσή αμμουδιά και γεμάτη κόσμο. Ήταν η ιδανική παραλία για εμάς. Μουσική ακουγόταν από τα ηχεία και κόσμος έδειχνε να το διασκεδάζει. Αφού κάναμε τις βουτιές μας παραγγείλαμε κατευθείαν τα ποτά μας και ξεκινήσαμε το χορό. Το πάρτι που ακολούθησε δεν περιγράφεται.

Μπανάνα

Άλλη μια απίστευτη παραλία στο νησί της Σκιάθου. Ψιλή άμμος και πεντακάθαρα νερά. Είχαμε ακούσει τόσα πολλά για αυτή την παραλία που ήμασταν όλοι προετοιμασμένοι. Στην αρχή ήταν πιο ήσυχα, γεγονός που μας έκανε να ανησυχήσουμε, γρήγορα, όμως, μπήκε στους ρυθμούς της Σκιάθου. Σφυρίχτρες, μουσική, χορός, ποτά, παρέες ολοκλήρωσαν το σκηνικό για άλλη μια αξέχαστη μέρα και ένα τρελό ξεφάντωμα.

Pure Club

Πρόκειται για το καλύτερο club της Σκιάθου. Υπέροχα ποτά συνοδευόμενα με την αγαπημένη μας μουσική. Το club ήταν γεμάτο κόσμο παρόλα αυτά βρήκαμε τραπέζι καθώς μας εξυπηρέτησαν γρήγορα. Αμέτρητα ποτά και σφηνάκια ερχόταν στο τραπέζι μας και εμείς χορεύαμε σαν τρελοί. Περιττό να αναφέρω ότι φύγαμε από εκεί της πρώτες πρωινές ώρες χαρίζοντας στους διαδικτυακούς φίλους μας τις κλασικές φωτογραφίες με γυαλιά ηλίου μέσα στο club.

BBC Club

Άλλο ένα club που αγαπήσαμε. Ακριβώς δίπλα στο Pure Club βρίσκεται το BBC. Κάθε βράδυ αναρωτιόμασταν ποιο να επιλέξουμε. Τη μέρα που πήγαμε στο BBC δε θα την ξεχάσω ποτέ. Απίστευτο, φιλόξενο προσωπικό μας υποδέχτηκε και μας τοποθέτησε να καθίσουμε στο μπαρ του μαγαζιού. Γρήγορα γίναμε μαζί τους μια παρέα που διασκέδαζε. Τις πρώτες πρωινές ώρες, όταν ο κόσμος είχε αρχίσει λιγάκι να λιγοστεύει, κάποιοι φίλοι μου μπήκαν μέσα από το μπαρ επιδεικνύοντας τις δυνατότητές τους. Τα γέλια που κάναμε και οι στιγμές που αποθανατίσαμε δεν περιγράφονται.

Μαξιλάρες

Την τελευταία μας βραδιά αποφασίσαμε να την περάσουμε λίγο πιο χαλαρά. Έτσι επιλέξαμε το δρόμο με τις μαξιλάρες. Πρόκειται για μαγαζιά που αντί για τραπέζια έχουν τοποθετήσει άνετα,πολύχρωμα μαξιλάρια για τους πελάτες τους. Καθισμένοι, λοιπόν, στις μαξιλάρες μας απολαύσαμε το τελευταίο μας κοκτέιλ στο νησί. Απίστευτο σκηνικό που μας επέτρεψε να σκεφτούμε το ταξίδι μας και να ξεχωρίσουμε τις καλύτερες στιγμές του. Στιγμές που θα μείνουν χαραγμένες στη μνήμη μας και θα θέλουμε για πάντα να ξαναζήσουμε!